Varför keto och andra inlägg

Eftersom att jag ofta får frågan varför keto så tänkte jag i det här inlägget länka till alla mina viktigaste ketoinlägg. För att slippa svara hundra gånger och bara kunna hänvisa till ett inlägg.
Det första och viktigaste inlägget är "det var aldrig mitt förstahandsval" för det beskriver så bra varför jag valt keto. Nästa inlägg är ett inlägg från december förra året. Inlägget handlar om hur jag är en allt eller inget person och inte kan begränsa mig. Fast någonstans känner jag att det inte är jag som är extrem, jag har ju egentligen bara återgått till det som är naturligt. (Nej bacon är inte naturligt, men hey, även solen har fläckar😜)
 Jag ger även tips på hur man kan tänka om man vill äta ketogen kost. HÄR hittar du det inlägget.
Och såklart myter som man får höra. (Slog mig nu att jag inte skrivit del 2. Får se om jag landar i bara en del 1... )
Jag svarade på en lång och intressant kommentar. Vad det inlägget handlade om får läsa genom att klicka på länken.
Mer om min dumma kropp och hur jag mår när jag är en slarvmaja!
 
 
1 Louise Baumgärtner:

skriven

Hjälp, jag vet inte ens vad keto är...Får väl ta reda på det hela. Önskar dig och de dina en fin helg

Svar: Det är strikt lchf. :-)
Hanna

2 TwinMom.se:

skriven

Har aldrig vetat vad det är eller vad det innebär förrän jag hittade hit! Alltid roligt att få lära sig nytt!

3 Emma Engström:

skriven

Detta med veto hörde jag nog faktiskt första gången hos dig och tycker det är väldigt intressant! Bra och roligt att du tipsar om att läsa tidigare inlägg också :D <3

4 Amanda:

skriven

Jag tycker det är intressant med din ketokost och jag måste säga som jag alltid gör att maten ändå ser god ut. Om man nu bara vill testa att äta en ketomiddag, kan man göra det utan att man känner eller vill gå över till den kosten? :)

Svar: Ja, det kan man göra. 😊
Hanna

Kommentera här: