Tisdag



Nya smycken jag gjort som kommer upp i webshopen under morgondagen.

Dagen har som vanligt bara sprungit förbi. Jag har ikväll roat mig med att läsa gamla inlägg från förra året. Vad roligt det är att ha kvar. Jag kommer inte ens ihåg hälften av allt som jag gjort eller tankar jag tänkt. Det är rätt tråkigt att det är så mycket man glömmer. Jag vill komma ihåg allt, då är bloggen bra.

Jag oroade mig mycket över hur det skulle bli med en liten till, andra saker som det var stora frågetecken till. Det är skönt att se så här med facit i hand hur mycket av oron som var obefogad och hur allt löst sig på bra sätt med olika saker.
1 Micaela:

skriven

Tack=) Va glad jag blir av dina kommentarer=)=)

2 Susanne:

skriven

Jag brukar oxå gå tbx och läsa och minnas.

Kram

3 MsLiljegren:

skriven

ååhh vad snyggt det i mitten är! Vad kostar dem? :)

4 Emma - med prinsessan i magen ♥:

skriven

Visst var dem? Hoppas de är sköna också :)

5 matilda:

skriven

Sv: ja :D

Fina smycken!

6 nathalie - en modeblogg:

skriven

sv: tack så mycket!

7 Jenna:

skriven

Kollar ibland också tillbaka på gamla inlägg, så kul att se på i efterhand :)

Jättefina smycken du gör, ska spana in din webshop!

8 Jenny - gravid i New York:

skriven

Så fina smycken du gör!



Tack för kommentaren om bröstpump & amning osv. Det är en helt ny värld & så himla praktiskt att få veta hur det funkar för alla andra mammor där ute :)

9 Hanna - Mode, smycken och min vardag:

skriven

Susanne: Visst är det roligt!



Mrs Liljegren: 179:-



Matilda, Jenna och Jenny: Tack! :-)

10 Marie:

skriven

Ja de är hur goda som helst :D mumsar Vilka fina smycken du gör! :)

11 Cissi:

skriven

Åh vad fina smycken du gör. Verkligen :) Jag håller själv på att jobbar på en affärsplan för att öppna pärlbutik och smyckestillverkning :)

Kommentera här: