SEMESTER!!!

Äntligen säger jag! Årets semester är här och jag ska bara njuta och vara här och nu. En tripp till Gotland är inplanerad och som jag längtar! Jag längtade tillbaka innan vi ens åkt hem förra året när vi var där. 
Ikväll var jag och Rickard och kollade på fotboll när en kompis dömde. Det var varmt och härligt och så skoj att titta på fotboll tillsammans. Det var länge sedan som vi gjorde just det. Titta på fotboll utan att själv vara med i matchen tillhör inte det vanliga. 

1 Madde:

skriven

Vad härligt med semester. Långt kvar till min om man räknar bort veckan efter midsommar då. Gotland låter kul, har faktiskt aldrig varit där, men alla pratar så gott om det.

2 ★Orsakullan som blev mamma vid 20 – Dalaliv, finporslin & pudelliv! ★:

skriven

Har också fått semester, det är HELT underbart! Man behöver det, känns som stressen när man arbetar nära människor stundtals tar och gör att man känner sig helt slut när semestern och ledigheten väl börjar. Så kul att åka till Gotland, har man väntat så där länge som du förstår jag att det känns extra förväntansfullt :D.

3 Amanda:

skriven

Njut av semestern och vilken mysig kväll ni fick ihop, låter verkligen som en bra start på din semester :)

4 Birgit :

skriven

Härligt med semester🌞. Jag jobbar några veckor till. Men jag har ju haft minisemester nu i 2 dagar. Skönt!

Kommentera här: