Puss min älskling

Äntligen kommer jag in på bloggen, gillar inte när det strular, försökt sen igårkväll. Men nu så kan jag skriva några rader. Vet du att den här veckan har varit så full med ångest och dåliga känslor. Jag vet exakt vad det beror på och jag hoppas att det ordnar sig snart. Några viktiga samtal betades som skrivet tidigare av igår och jag hoppas att det gör skillnad. Det är inget som rör barnen eller Rickard. Vet ju att brorsan läser här och mamma kanske också kikar in? Ida tjatar på mig om att gå ut och åka pulka så jag ska snart ta tag i mig själv och gå ut. Det blir nog att Ida får åka eftersom två av pulkorna gick sönder igår. Kikar ut och ser att det faktiskt snöar en aning. Kul! 
Bilden är från januari 2019! En härlig förmiddag i Tinnerö eklandskap tillsammans med Rickard. 💗
1 Fröken Rödlök :

skriven

Aldrig roligt med sådana känslor men ibland underlättar det när man vet varför det är så. Jag hoppas att det löser sig snarast ❤️

2 Anna-Lena :

skriven

En sådan vacker bild. Hoppas att det struliga ordnar sig.Pulka, det var länge sedan. Och sannolikt färdigt. Är glad att jag kan ta sparken. Eller skidorna om det blir lite mer snö.

3 Evahle - mammalivet & psykisk hälsa:

skriven

Så fin bild :) Så tråkigt när det ska krångla... Jag har också haft en del ångest och jobbiga känslor denna veckan. Hoppas det löser sig snart <3

4 Jessi:

skriven

Det är så drygt när bloggportalen krånglar. I alla fall jag är sån att det är det ända jag kan tänka på. Har svårt att släppa det så. Hoppas att din ångest släpte när du gick ut lite. Frisk luft gör mycket. Så fin bild på er 😃

5 Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv :

skriven

Börjar med att säga att jag hoppas du vet att du kan höra av dig om du vill prata. Ibland kan det vara skönt när man går igenom saker med någon utomstående ❤. Så mysigt med pulkaåkning, det är sånt där man får försöka underhålla dig med nu.

6 Madde :

skriven

Hoppas det löser sig, det som påverkar dig mycket nu. Känns som blogg.se har haft problem då det har varit svårt att kommentera ett par dagar. Vi var ute och åkte pulka igår med barnbarnet. Som hon skrattade, och hon talade om att hon var modig.

7 Lexochlogan :

skriven

Ja när det strular blir man så himla trött på det, oftast är det just då man har möjlighet att skriva då, så har det varit för mig i alla fall. Men skönt att det läst sig o alla fall. Ångest och dåliga känslor är inte bra, hopps det löser sig snart så du får må bättre, håller tummarna och vi finns alltid här vi som läser om du behöver stöd eller bara bolla tankar

Kommentera här: