Inspirerande hälsobloggar

Lördagar är tipsdag och idag tänkte jag tipsa om inspirerande hälso- och träningsbloggar. Några har jag skrivit om tidigare men jag samlar alla mina favoriter på samma ställe.
  • Keto
Jag har hittat en ny blogg Madelein som skriver om allt möjligt inom hälsospektrat. Mest fastnade jag för att hon äter ketogen kost. 
Här har vi även Pernilla och såklart Martina.
  • Träning
Piggelina - en otroligt humoristisk blogg kring träning. Hon kommer aldrig bli den bloggaren som skriver om bantning eller konstiga dieter.
Ing-Marie Jag är så fascinerad av att hon badar året runt. Spelar ingen roll att det är minusgrader så är hon ändå i plurret för sina minuter av avslappning. Hon har även vunnit Stockholm Marathon.
  • Kroppspositivism
Fitnessfeministen- en riktigt bra blogg kring pepp och träning. Hon skriver mycket om hur man kan tänka snälla tankar och förändra sin syn på sig själv.
1 Pernilla:

skriven

Åhh tack snälla söta!
kram Pernilla

Kommentera här: