Vardagspladder

Godmorgon!
Det är måndag och jag har en helt ledig dag framför mig. Inga måsten och inget jobb. Förutom lite vardagsmåsten som att lite senare hänga maskinen jag startat och köra igång en ny. Annars en helt fri dag. Underbart! Vaknade redan vid fem imorse och klev  upp runt halv sex. Jag gick och la mig redan vid åtta igår kväll och somnade faktiskt nästan direkt. Så skönt ju att få sova några timmar extra. Det behövdes. Men hjälp vad jag rör på mig i sängen. Underlakanet hade åkt all världens väg...
Gårdagens träningspass blev en snabb runda på löpbandet, 5 kilometer. Konstaterade det att när jag vill kunna springa ett pass i snabbare tempo så är det löpbandet som gäller. Vill jag bara lufsa lite så är det skogen. Kändes bra att springa en sväng igen efter förra veckans löptest.

PS: Fick några intressanta kommentarer på min söndagslista och har svarat HÄR.
 
1 Violacornuta:

skriven

Åh så skönt med en ledig dag! Njut...

2 Åke:

skriven

Den bilden såg för glad ut ;) Jag gruvar mig för att kliva upp… här finns en massa måsten…

3 Znogge:

skriven

Så härligt med en ledig dag utan måsten!

Kommentera här: