En sammanfattning av dagen

- Tog tag i rabatterna, ogräset har fått växa fritt.... Så jag har klippt ner alla vissna blommor. Det brukar alltid hänga kvar till nästa vår men nu kan jag redan sätta check på det. Det är inte så dumt faktiskt. Men till nästa år måste jag helt klart köpa nya växter till rabatterna. De är riktigt sorgliga.
- Vi gick till badet med Alexander och Ida. Vinden var isande kall men barnen hade kul. Ett tag kände jag nästan för att hoppa i jag med när jag såg hur kul de hade.
- Ikväll gick vi och kollade på match här där vi bor. När barnen var små tittade vi ofta på fotboll tillsammans. Nu blir det inte lika ofta för för det mesta krockar det antingen med jobb eller våra egna matcher som vi ska döma.
- Himlen var vacker!
 
 
1 Jessifri85 :

skriven

Duktig av dig att du tog tag i dina buskar redan nu. Så slipper du tänka på det sen. Det är så skön känsla 😊
Barn fryser aldrig 😅.
Trevligt att gå på fotboll hela familjen 😃.
Jättefin himmel som du fick beskåda & som vi läsare åxå fick beskåda 😃😍

Ha en skön helg!
Ta hand om dig❣️

2 Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv :

skriven

Skönt ändå att vara klar med sådant. Jag lär väl börja ta in mina blommor snart. Så himla trist hur snabbt sommaren passerar dock, tycker väl på ett sätt att året gick lite för snabbt när det kom till sommaren 2021. Kan tänka mig dock att det är skönt att vara klar redan åå hösten med sådant som annars måste göras till våren. Du sätter inte lökar och sådant så här hösttid?

Svar: Nej inte nu längre. För några år sedan satte jag tulpanlökar men inget annat. Får se om jag gör det i år. :-)
Hanna

3 Amanda:

skriven

Vad härligt att läsa en sammanfattning om din dag :) fina bilder du delar med dej av :) älskar kvälls himlen :)

4 Mina :

skriven

Skönt att kunna ta bort allt det döda i rabatterna du slipper till våren. Något jag verkligen borde göra också. Det är så kul att gå på fotboll och kul när man har gemensamma intressen.

5 Yasmine :

skriven

Skönt att få växterna överstökade redan nu! 🙂
Tack så mycket, det känns kul att vara tillbaka!

6 michelle :

skriven

det blir säkert jätte fint med nya växter nästa år. kul att ni går till fotboll tillsammans. ja men det är ju lite så att man hann mera sånt förut

7 ingmarie:

skriven

Jag hade omöjligt kunna låta bli att hoppa i badet! :-D

Kommentera här: