En makeover

Min blogg har fått sig en makeover. Jag har tänkt hur länge som helst att jag ska fixa en ny header och idag fick jag inspiration. Vad tycks? Före 👆👆 Efter 👇👇
Blommorna på bilden heter blåeld och de växer som ogräs på Gotland. Citatet får hänga med även den här gången. Det är ett av mina favoritcitat av Joseph Pilates. Det handlar om att ha fysisk hälsa. Med ordet fitness är det lätt att tänka muskelknuttar på gym men det är inte alls det som det handlar om utan snarare om fysisk hälsa. Att må bra!
1 Emma Engström :

skriven

Oh men vad kul med en liten förändring, tycker den nya blev himla fin! Blommor blir man alltid glad av och det ger ändå en liten extra motivation att blogga 😃 kanon!!

2 Hilma Eklund :

skriven

Men åååh jättefin ju! 🤗 så kul att fräscha upp med lite nytt!

3 Tess:

skriven

Gud ja din blogg blev jätte fin gumman 🥰 de är kul att fixa sin blogg ändra den lite och rusta till den lite :D va fina blommor åhh ja e som besatt av de

4 Annica:

skriven

Åh, tycker det ser fint ut! Gjorde själv en ny header för ett tag sedan. Känns alltid uppfräschat på det sättet.

5 nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Wow vilka vackra blommor! Verkligen en såndär perfekt blå färg! Blev jätte fint som header och med ett bra citat!

6 birgitmaria:

skriven

Det blev jättefint!

Kommentera här: