Fredagspladder

Godmorgon! Det vankas jobbhelg för mig, kväll idag, delat imorgon och till två på söndag. Det är ovanligt att jag inte jobbar delat både lördag och söndag. När jag börjar på sjukhuset sedan så kommer delade turer vara ett minne blott. Däremot kommer det bli längre helger då jag kommer jobba torsdag till måndag. Det kan det ju vara värt när jag bara kommer jobba två av fem helger. Nu jobbar jag varannan helg....
Mina planer idag:
- Plugga
- Springa intervaller (tog en vilodag igår från löpningen så idag måste det bli ett tufft pass istället.
- Jobba 15-20
Jag har sådan galen träningsvärk förresten, har tänkt att det är för att jag är otränad. Men det är ju lite dumt att tänka så. Istället vill jag tänka att jag har blivit bättre på att rent tekniskt utföra pilatesövningarna och styrkeövningarna och därför får mer träningsvärk. Kroppen har fått jobba. :-) Vad ska du göra idag?
1 Pärla:

skriven

Delade turer är inte kul alls, så skönt att få slippa dom i framtiden. Och ja, de helgerna kan man ju stå ut. Jag har nästan jobbhelg jobbar 12,5 timmar idag och 13,5 timmar imorgon så det blir inte mycket annat.
Jag brukar gilla träningsvärk, som ett bevis på att man verkligen tränat en kroppsdel typ haha.

2 Emma:

skriven

När börjar du jobba på sjukhuset? (Har nog missat om du redan skrivit det)
Hoppas du får en fin dag och hinner med allt du ska

Svar: Jag börjar första april. :-)
Hanna

3 Tess:

skriven

Ja tycker träningsvärk kan va skönt ibland ännu skönare då man masserar lite lätt :D

4 MissMadde:

skriven

Hoppas du hinner med allt de du vill idag

5 MissMadde:

skriven

Hoppas du hinner med de du vill idag. Vad roligt att du jobbar på sjukhuset. Är de någon speciell avdelning du jobbar på?

Svar: Jag ska börja på cancer och lungsjukvårdsenheten.
Hanna

6 Paulina:

skriven

Usch för jobbhelg. Det har jag med. Ingen delad tur den här gången iallafall. Hoppas löpningen går brq😊

Kommentera här: