Madeleines bloggutmaning

Jahopp, då är vi inne på sista frågorna på Madeleines bloggutmaning. Kul att ha varit med och så får vi se om det blir någon majutmaning. :-) 
26. Har du varit på någon uteservering ännu?
Nepp!
27. Om jag fick prova ett helt nytt jobb skulle det vara…
Om jag skulle testa något helt annat, bortsett från vård och pilate så skulle det vara ett typiskt kontorsjobb. Bara för att känna på skillnaden.
28. Är du bra på fräckisar?
Jag och mina gamla kollegor har alltid kunnat skoja om sex och sånt. Men fräckisar är jag kanske inte så bra på. Men jag måste ju berätta en lite rolig grej. En person pratade om att hen skulle kamma håret. Kamma ut sömnen sa jag och då sa hen att "men jag har inte sovit". Höll på att säga "du får kamma ut liggrufset"...... Till den här personen hade det inte passat med sådana kommentarer.
29. Tror du det bli något mer snöfall innan hösten?
Absolut inte. Fast man vet ju aldrig med dagens väder....
30. Valborg idag, kommer du att gå och kolla på majbrasa någonstans?
Nej det tror jag inte att jag kommer göra.
1 amanda:

skriven

Vilken rolig utmaning hon har :) ska absolute hänga med nån gång <3 vad roliga kolegor du hade som kunde skoj om sex haha :) Jag hoppas inte att det blir något snö fall allas :)

Kommentera här: