Inför mitt torsdagspass: tema lår

Godmorgon! Jag känner mig faktiskt pigg idag. Igår var jag som en trasa så det känns skönt att vara pigg. Nu ska jag alldeles strax åka och jobba och därefter står det brandutbildning på schemat. Hinner hem en snabb sväng innan jag ska vidare till Mjölby för pilates. Det kommer bli en lång dag!
Ikväll är det pilates i Mjölby igen och även den här gången vill jag jobba mycket med lår och rumpa. Övningarna på bilderna är lite svåra att förklara i text så tänkte försöka komma så pass tidigt till Mjölby att jag hinner filma. Jag kan iallafall garantera att dessa övningar inte är att leka med!
 
1 Amanda :

skriven

Så roligt att du delar med dej av övningar tycker sådant är så kul att läsa

2 Josse:

skriven

Jag gjorde något liknande på en gruppträning. Träningsvärken jag hade i mina ben efteråt var inre att leka med. Kunde på riktigt inre gå ordentligt på flera dagar. Hahaha

3 Sarah:

skriven

Härligt att du vaknade pigg idag :) Spännande med brandutbildning :)

4 Frida:

skriven

Perfekt ju! Jag ska försöka komma igång med mera träning nu när det snart är 2 månader sedan bebisen kom. Perfekt med inspo :)

Kommentera här: