Gårdagens pass

Tänkte bara kika in en sväng och berätta om mitt pilatespass igår. På måndagar har jag en halvtimme och det blir ett kort och intensivt pass. Jag var inte superpeppad att åka iväg då jag hade en intensiv helg bakom mig med mycket fysisk aktivitet. Men jag blev peppad när jag väl kom dit och kom igång. Igår körde jag ett mer klassiskt pilatesupplägg och det blev lite mer intensivt men oj så roligt det var. Kom hem helt energifylld och gjorde ett gäng rollovers och så övningen ovan som heter control balance. Har inte gjort den på säkert ett år så det var dags. Avslutade med stretch för baksida lår. Underbart ju!
 
1 Ullie:

skriven

så kul när man e extra peppa . å blir det ofta bra
du är så vig o duktig
hoppas dagen varit bra kramar

2 Sandifighter:

skriven

Ja, men jodå så att..den där översta klarar jag av på typ....aldrig! Hur vig är du människa 😮😂😍

3 Mina:

skriven

Tycker alltid det är jobbigt innan man väl kommer i väg på träningen men när man väl gör det är det så skönt.
Skönt att du kom i väg och att det gav dig så mycket. Kram

Kommentera här: