Ett event med domarklubben

Jag var helt säker på att jag ställde klockan i går kväll men gissa paniken när klockan ringde en halv timme innan jag skulle åka. Jag hade glömt att spara nya tiden så det var ju tur att klockan ringde alls. Jag var också glad över att jag gjort lunchlådan igår kväll och inte räknat med att kunna göra den på morgonen. Jag skulle samåka med en tjej till Sollentuna och kom till mötesplatsen med två minuter till godo. Så det var bra. Jag är i Sollentuna och vi har precis gjort klart seminariet. Jag var så nervös innan över om något av det jag läst fastnat. Men seminariet var mer uppbyggt kring våra reflektioner så det var rätt så enkelt. Bortsett från det faktum ibland var svårt att få en syl i vädret, hehe.
Igår åkte jag och mannen min på event med domarklubben. Vi fick lyssna på Daniel Gustavsson som är allsvensk assisterande domare och Fifa-AD. Det var verkligen jätteintressant. Vi avslutade kvällen med att se LFC-Rosengård i Damallsvenskan i Fotboll. Det var en ganska tråkig match tyvärr. 
1 Johanna:

skriven

Förstår verkligen stressen när man glömt att ställa klockan 🙈 jag ogillar verkligen att ha lite tid på mig när jag ska iväg. Är hellst en kvart tidigare om jag ska någonstans haha

2 Jennysvardag:

skriven

Men fy vad stressande att du glömde ställa klockan rätt i går. Tur att du hann ändå. Vad roligt med event med domarklubben :)

3 Josefine:

skriven

Vad trist med en tråkig match! Förstår du är domare? Hur länge har du hållt på med det? :)

4 Madelene:

skriven

Vilken tur du hade som hann trots du vaknade senare än tänkt! Tråkigt att matchen var tråkig

5 Therese:

skriven

Vad mysigt du verkar haft att kolla på fotboll =)

6 nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Vilken tur att du hann till seminariumet och att det kändes bra! Spännande med dommaren på kvällen :)

7 sofia:

skriven

Åhnej det är verkligen så stressande när klockan inte ringer, man får verkligen flyga ur sängen. Tur att du hade lite tid på dig iaf och att lunchen redan var klar. Grymt av dig att komma så precis :)

8 Snabela :

skriven

Att försova sig är inge vidare. Hela dagen blir förstörddå tycker jag.

9 Sara Stödberg:

skriven

Skönt att Daniel Gustavsson var intressant iaf tror kanske du tryckte publicera lite för tidigt eller missade att radera något?

Skönt att uppgiften med seminariet flöt, jag tror att du underskattar dig själv ibland faktiskt? Klart du får in det du läser😉

10 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Usch sån start på dagen är inte kul, snacka om att få ångest direkt. Du verkar dock som du kan behålla lugnet rätt väl :). Jag är tvärtom skulle gått och varit nervös hela dagen efteråt :)

11 Moa Larsson:

skriven

Jag tycker att det är så fint att ni får åka iväg på sådana här grejer med domarklubben. Och får lyssna på stora människor inom det som föreläser. Svenska domare försvinner i en rasande fart så det gäller att hålla hårt i er som finns. Jag tänkte på det, hur mycket skulle du säga att du procentuellt fokuserar på spelet i sig vs domarinsatsen när du kollar på matcher? Är det 50% - 50% 30%-70% eller vad skulle du säga? Vore intressant att veta ❤️

12 Anna:

skriven

Usch då, vilken start på dagen! Jag kollar alltid flera gånger extra numera då jag blir så himla stressad när sådant händer. Vilken tur att där ändå var en klocka som ringde :) Kul att komma iväg på event, speciellt när det berör någonting som man är extra intresserad av :)

13 Kamilla:

skriven

Event är alltid roligt. Kul att ni fick avsluta med att kika på en match. Är din man också domare?

14 Marie:

skriven

Så har jag också gjort några ggr, och otroligt nog fixar det sig alltig ändå, man är själv som en inställd klocka

15 Michelle :

skriven

Det var ju verkligen tur att du hann trots du försov dej . Kul att man fick se en fotbollsbord

16 Amanda:

skriven

Jag känner igen det där med klockan, var ju inte så längesen jag trodde jag ställde klockan.Så jag hoppas att klockan ringer imorgon. Skönt att du ändå hann i tid :)

17 Ullie:

skriven

åh alltså ja avskyr att försova mej förra gången vaknade ja 1.5 tim senare o blev inställd läkartid inget skoj
hoppas dagen blev till belåtehet ändå idag
kram o fin morgondag

18 Sarah:

skriven

Vilken tur att klockan ändå ringde och att du hann :) Skönt att lunchen var klar med så du inte behövde tänka på det :) Najs att seminariet kändes enkelt :)

19 jessica:

skriven

tråkigt att det inte blev sån bra match, men antar det var roligt att komma ut och gå på ändå om man gillar fotboll :) <3

20 Åse:

skriven

Haha jag känner igen mig. Jag förstår paniken haha

21 Sofie:

skriven

Det är inte alls roligt att vakna med panik. Jag fick helt tvärtom väckning idag. Min far kom hem till oss 6 och han och sonen leker nu. Jag ska göra mig i ordning sen kommer det gubbar som ska kolla på badrummet 😁

22 Sandra:

skriven

Så kul att gå på event med dem ❤👍
Härligt med en bra föreläsare, det är så trist om föreläsaren är kass faktiskt.
Så synd bara att matchen inte var så bra ❤
Men annars lät det som en givande kväll ❤

Kommentera här: