Rastar och kikar in här en sväng

Hej! Alltså wow, vilka fina kommentarer jag fick på mitt inlägg "vem är jag i bloggvärlden". Jag har så snälla läsare vilket gör mig så glad. Idag tog jag sovmorgon till strax efter nio. Så välbehövligt! Jag är lite frukost och sedan åkte jag iväg till stan för en lunchpromenad med Sofia. Vi hade båda klänningar på oss med något gult i. Lite kul var det allt! Vi gick ungefär en timme och hamnade i Vallaskogen. Genast byttes trafiken och ljuden ut mot fågelsång och en lugn känsla. Sen att jag fortfarande är helt uppe i varv är en annan sak. Nu räknar jag verkligen ner till semester. Bara fem timmar kvar. Känns så långt samtidigt som det är ingenting kvar. 
1 Mrs.Kjellstrom:

skriven

Men så otroligt mysigt att få slippa stadsljuden och enbart naturens egna ljud :)
Härligt att du kunde sova ut lite längre än vanligt :D

Hoppas du får en skön semester

2 Becka Lindhe :

skriven

Promenad sitter aldrig fel, det är så mysigt!
Skönt när man kan gå i klänning, bara det är tillräckligt varmt så! :)

Åh skönt med semester så småningom, heja heja!

3 Jennysvardag:

skriven

Vad skönt att du har semester efter passet. Skönt med en promenad i klänning :)

4 Pärla:

skriven

Har missat de inlägget, ska kika in. Skönt med sovmorgon och vilken härlig runda!! Skönt med semester snart en annan börjar jobba nästa vecka.

5 Daisy :

skriven

Det äe så kul när man får glada kommentarer :), va skönt med semester

6 Jennifer:

skriven

Skönt med sovmorgon och att semestern är på ingång :D

7 Moa Larsson:

skriven

Det är ju så typiskt att det alltid är de sista timmarna innan semestern som känns som allra längst. Fantastiskt fin bild på er båda två, man ser hur glädjen bara sprudlar! Har du fått semester när du läser det här kanske? GRATTIS ISÅFALL! Det är du så värd 🖤

Svar: Nu äntligen har jag fått semester. Känns underbart!
Hanna

8 Fröken Rödlök:

skriven

Vad trevligt med lite sällskap på promenaden, härligt att vara ute i fina vädret och gå tillsammans med någon och dela åsikter, tankar oh bara prata =)

9 Michaela :

skriven

Jag var faktiskt och gick i skogen igår och njöt av fåglarna som kvittrade och vinden som susade i träden. Riktigt mysigt

10 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Så roligt att du fick så fina kommentarer, men är inte förvånad för jag förstår att många tycker om din blogg :). Härligt att det är så nära ledighet för dig :D. Då får du vila ut ett tag :D.

Svar: Jag blev väldigt glad över de snälla orden. 😊
Hanna

11 Anna :

skriven

Åh vad härligt. 5timmar är ingenting och jag gissar på att det är ännu närmare nu när jag lägger min kommentar. Du är värld varje ord vännen! Låter så mysigt! Ha en fantastisk kväll! Stor kram! ❤️

12 Anonym:

skriven

Glad du blev glad över alla kommenter ! Värmer i ens ❤️!
Skönt med promand, behövs verkligen ibland! Kul med semestern! Hoppas bra väder tillåter de ❤️

13 Anna svensson :

skriven

Hoppas du får en underbar semester! jag har själv ett pass kvar imorgon mellan 7-12 sen stämplar jag ut för 4 veckors ledighet. Det ska bli så skönt 😊

Svar: Det förstår jag! Önskar dig detsamma. :-)
Hanna

14 Emma:

skriven

Du förtjänar alla fina kommentarer! Mysigt att gå ut och gå med en vän, blir så mycket roligare då

15 Therese Carlsson :

skriven

Härligt med lite sovmorgon det behövs i denna värme. Vad mysigt att umgås lite med en vän 😊

16 Diana ssaelöen:

skriven

Härligt med fågelsång och lugn i kontrast till stadens brus. Så om jag förstår det hela rätt har du just nu din första semesterkväll...njut nu så mycket du bara kan ❤️

17 Madde :

skriven

Det bästa som finns är ju dessa promenader. Orkar man inget annat så fixar man alltid det. Skönt med semester snart, jag har ett par veckor kvar

18 Fnulan:

skriven

Bloggläsare är det bästa som finns!!! Jag hoppas att de fem timmarna gick fort. Kram

19 Ullie:

skriven

välkommen till semester snart då härligt
ääälskar ju sovmorgon bästa som finns är allti trött nu konstigt
ha en fin fredag då kram

20 jessica:

skriven

gud vad roligt & mysigt med en lunchpromenad och vilken härlig bild på er två ni ser så glada ut båda två syns att ni trivs med varandra ❤️

21 Johanna:

skriven

Det är alltid lika kul att läsa alla fina kommentarer ! Så härligt med semester ! Hoppas du får en fantastisk semester med mycket sol !

22 Mina:

skriven

Härligt med promenad med en vän ❤ Förstår att du längtar till semester ❤

23 Åse:

skriven

Vad mysigt med lunch promenad :) och jag förstår att du längtar till semester kram

24 Moa:

skriven

Låter som en riktigt mysig promenad :)

25 Amanda :

skriven

Så härligt att du kan räkna ner till din semester 😊 hoppas du får en fin dag

Svar: Tack detsamma! 😊
Hanna

26 Josefine:

skriven

vad fina ni är!!!
Härligt med semester!
Jag har också semester fram till den 1a aug då jag börjar på nytt jobb på sjukhuset :D

Svar: Spännande med nytt jobb! Hoppas att du kommer trivas.
Hanna

27 A:

skriven

Att få komma ut i naturen är något av det bästa som finns. Fågelsång och doft av grönska är så lugnande!!

28 sandifighter:

skriven

Så härligt med promenad och en vän. Det är liksom två av de bästa världarna tillsammans ❤

Kommentera här: