Ett fint firande

Hej! Jag sitter här i soffan och njuter av lugnet efter en dag med fullt ös. (Ser ledsen ut på bilden men det är jag inte. Ser alltid lite ledsen ut när jag inte ler). Jag satt med inlägget med svaren från frågestunden från runt niotiden imorse till halv tolv idag med en liten spelpaus med Samuel. Det bara strulade och strulade och till slut ville jag slita mitt hår. Till slut kände jag att det blir inte bättre än så här och publicerade därför inlägget. När det var klart hjälptes jag och Rickard åt att städa och röja. Igår åkte julen ner och idag har jag dammsugit och torkat golven i samtliga rum. Så skönt att ha det gjort för den här veckan och kunna ta helg.
Får skälla lite på fotografen tror jag. Jag är halv och Ida vill inte vara med, haha.
I eftermiddags kom mamma, pappa och min bror för att fira Alexander som fyller år. Vi åt tacos och då gjorde Rickard sina goda tårtor. Jag hade en egen glutenfri tårta för mig själv. :-) I present fick han en platta bland annat. Vi hade en riktigt mysig eftermiddag/tidig kväll.
PS: Alexander hälsar och tackar för alla grattishälsningar! DS.
 
 
 
1 Melissaskywalkz:

skriven

Asså Åååh jag har också haft en massa strul senaste tiden, inlägg som publicerat sig själv, inlägg som försvunnit osv. Ska kolla in dina svar :)

Svar: Visst är det tråkigt när det blir så! Blir så arg när det strular.
Hanna

2 birgitmaria:

skriven

Grattis! Hur mycket fyller han?
Här åker julen ut i helgen, nu har vi slutat tända granen, så det är nog dax då.

Svar: Han fyller tolv år. :-)
Hanna

3 Carolina cuevas:

skriven

Tycker snarare att du ser koncentrerad ut på bilden än ledsen 😉Vad jobbigt när det strular och inte vill samarbeta med en förstår att du publicera vill slut.Vilken lyx att ha en egen tårta. Skickar en Grattis hälsning till din son samtidigt

Svar: Vad bra att du inte tycker att jag ser ledsen ut. Ja det var hur träligt som helst.
Hanna

4 Kamilla:

skriven

Grattis till er Alex. Här blev det också tacofredag. Du får tänka med foto - bättre att vara halv än inte få vara med i kalasgänget.

Svar: Ja det är sant. Oftast är jag fotografen och inte med alls. Bra med stativ....
Hanna

5 Amanda:

skriven

Vad skönt att få bort julen och att städa innan släkten kom. Det ser jättetrevligt ut på bilden :) Hoppas ni är mätta och belåtna nu :)

6 Fru Elversson:

skriven

Jag håller med Carolina, du ser koncentrerad ut! :D Jag tycker jag ser ledsen ut hela tiden, eller många tror ofta att jag ser ledsen ut, det är bara jag som slappnar av haha! Ha en underbar helg! kram

7 Madde :

skriven

Så mysigt med kalas, förstår att du är lite trött och landar i soffan hemma. Hade jag med gjort.

Kommentera här: