En ganska vanlig torsdag

Tänk så lätt det är att dölja hur man egentligen känner sig. Något annat än träningskläder och uppsatt hår gör skillnad. På ytan alltså...   På den här bilden syns det inte direkt att jag inte alls mått så bra. Det har varit två tuffa dagar och jag känner lite blaha kring saker och ting. Jag brukar inte ha ångest men idag när jag pratade med en av gruppcheferna på jobbet så började jag nästan gråta. Samma sak när jag pratade med K. Blir lite trött på mig själv när jag känner mig så här. Jag vet dock varför och det är egentligen inget allvarligt så. Någon kanske skulle tycka att jag överreagerar. Eller som Mickan säger i Solsidan. "Är du säker på att det inte är du som underreagerar". Typ så iallafall....
Det kan ju vara trevligt att bryta av med något lite roligare. Vi var på luciafirande på Idas skola ikväll. Alla barnen var så duktiga och jag blev så stolt över Ida som sjöng med sådan inlevelse och vågade titta runt på publiken.
Ikväll har jag filmat några klipp till instagram och fotat några bilder så kommer sätta mig i helgen och förbereda ett gäng inlägg. Ett gäng inlägg till den skaran jag redan har med tidsinställda inlägg, vill säga...
Outfiten då? Funderar på att testa något nytt på julafton faktiskt. Brukar ju alltid ha röd klänning men funderar istället på röda brallor och toppen ovan. Du hittar både brallor och topp hos Nelly.com. 
(<-- OBS: ADLINK)
1 Wifeey:

skriven

Men så mysigt med Luciafirande på dotterns skola :D
Men woow vilken pingla du är

2 Anonym:

skriven

Men så fin du är!
Har också såDana dagar ibland att man ba vill gråta .. fy det är så jobbigt!!hoppas det blev bättre!
Men så himla mysig med lucia! Hade också viljat gått på något 😍😍 så fin bild!

3 Alexandra Ström:

skriven

Snygg outfit! Verkligen julig!

Ibland får vi alla må dåligt, vi är bara människor & vi har känslor precis som vem som helst 💘

Mysigt med lucia firande! Önskar er en fortsatt trevlig torsdag <3

4 jessica:

skriven

åh jag tycker verkligen du ska köra på röda byxor och toppen, super fint ju <3 jag har nog alltid kört på topp och leggins eller byxor dom så långt bak jag kan minnas , förutom när ja va barn då hade ja klänning haha. Men jag är ju också den typen som inte trivs så bra i klänning, ja ahde inte ens klänning när jag var på ett bröllop haha <3

5 Mina:

skriven

Riktigt snygg outfit!
Förstår precis din känsla kring mående. Ibland vill jag bara ge upp allt och sticka så långt härifrån som möjligt men det går inte. Hoppas du snart mår bättre fina du ❤

Kommentera här: