Dan före dopparedan

Bild från förra årets pepparkakshus. Slog mig nu att vi inte byggt ihop vårt hus än. Kanske hinns med idag. Annars får det bli ett nyårshus eller något....
Godmorgon måndag och så gick det med den tidiga morgonen... Mina planer var att vakna pigg (somnade redan vid halv nio igår kväll) så jag kunde göra av med träningen redan nu på morgonen. Istället vaknade jag för en halvtimme sedan och har inte fått den tiden jag ville ha idag. Jag ska iallafall ställa mig och koka chokladkola nu (den står redan på spisen) och lite senare måste vi åka till stan och köpa födelsedagspresenter till Samuel som fyller 16 år på annandagen.
Den här veckans planer ser ut så här:
Måndag: Shopping, (kul att ge sig ut i julrusningen.....) städa och göra fint och i eftermiddag ska vi åka till Rickards mamma och fika lite. (Jag kommer inte fika, jag har bestämt mig för att köra på min melodi om att vara strikt).
Tisdag: JULAFTON och som vanligt kommer tomten till oss på morgonen redan vid tio.
Onsdag: JULDAGEN och jag jobbar till två. Därefter åker vi hem till mina föräldrar och firar jul och Samuels födelsedag.
Torsdag: Samuel fyller 16 år. Jag jobbar till ett.
Fredag: Jag jobbar kväll 14-21
Lördag: LEDIG
Söndag: LEDIG
 

Kommentera här: