Aprilutmaning

Så kul att Madeleine har hittat på ämnen att skriva om så här i april med. Första april och vad passar bättre än att månadens första ämne är:
Första april idag, berätta om ett tillfälle när du lurat eller blivit lurad.
Jag kan inte komma på något tillfälle när jag blivit lurad. Det står helt still i minnesbanken. Däremot så pratade jag och maken om att gifta oss första april men vi vågade inte välja det datumet. Tänk om folk tagit det för ett aprilskämt och inte kommit. Hemska tanke. Det fick bli andra april istället. :-) Jag skojar däremot alltid och det är så roligt att busa. Älskar minen när jag säger något knasigt lur och personerna nästan tror på mig. Det behöver inte vara första april för att skoja, haha.
Vill du också vara med på Madeleines aprilutmaning? Kika in hos henne och se vilka ämnena är. Glöm inte länka till henne om du deltar och lämna en kommentar hos henne så hon vet. :-)
1 Emma Engström:

skriven

Minnen är verkligen himla roligt! Kan inte komma på något tillfälle jag blivit lurad heller faktiskt :D Kram

2 Marie:

skriven

Jag kommer inte heller på något, man får tänka till och jag har heller inte drivit med någon, men vissa saker är ju olämpliga som folk driver om som ex berätta att de är gravida fast de ej är det är så elakt

3 Netti Starby:

skriven

Jag tycker också att det är roligt att skoja och det är klokt att ni gifter er andra april istället för första :-D Kramis

4 Mösstanten:

skriven

jag har blivit lurad några gånger men minns inte hur. Kanske har jag förträngt det. Men det är roligt med aprilskämt. Man har inte roligare än man gör sig.

5 Hilma Eklund:

skriven

Jag är alltid livrädd första april för att råka ut för något bus haha! Hade ju varit hemskt om folk tog ens bröllop för ett aprilskämt! <3

6 Therese:

skriven

I år blev jag inte lurad för jag visste att det va första april. Men det är roligt att skoja med andra men i år hade jag inget på lagret haha

7 T:

skriven

Haha jag blev faktiskt inte lurad någonting, inte vad jag märkte i alla fall haha!
Kramis

8 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Haha så roligt om ni gjort det, valt just det datumet. Kanske ni får förnya era löften i kyrkan en första april om några år istället :)

Kommentera här: