En klass för dig

Här kommer en utlovad klass. På ungefär trettio minuter gås hela kroppen igen. Vet någon av er ett bra videoredigeringsprogram som kan ta bort bakgrundsljud? Jag ville filma klassen utomhus så det är lite ljud i bakgrunden men jag tycker ändå att man hör bra. :-) Testa och berätta vad du tycker.
1 Emma Engström:

skriven

Jätteroligt att du vill dela med dig! :D

2 Anneli:

skriven

Men Hanna! Så underbart med en klass till oss bloggläsare! Tusen tack och jag skall spela upp den igen och vara med :-) Vilket fantastiskt koncept!
Kramen och ha en underbar kväll! Anneli

3 Marcus:

skriven

Jag tänkte hjälpa dig genom att skaffa en videokamera som man kan plugga in en extramikrofon i och på det sättet få bort det värsta bakgrundsbruset. Det går även att fixa till i ett videoredigeringsprogram. Nackdelen är att då tappar du mycket av ditt tal också. :(

Ps. Det kommer dröja till nästa vecka innan jag skulle kunna hjälpa dig med nästa inspelning. Ds

4 bylijo.se:

skriven

Jättebra pass. Jag har precis gjort det. Jag tycker dock att det är mycket bakgrundsljud och att din röst hörs dåligt.

Svar: Kul att du testade mitt pass. Jo jag är väl medveten om bakgrundsljudet och till nästa pass som jag gör kommer det vara löst.
Hanna

Kommentera här: