Träningsfredag

Jag slutade fyra idag och då svirade jag om till träningskläder. Det blev nästan fyra härliga kilometer löpning. Lite nervös blev jag allt inför imorgon  då det kändes lite segt i kroppen. Men jag ska inte dra för stora växlar av det  hela. Jag sprang den tiden på dygnet då jag är som tröttast och segast i kroppen. Efter mina kilometer så stretchade jag ut kroppastollen på samma ställe där jag rastade på lunchen. Filmade några klipp till instagram som jag kommer lägga ut i helgen. Kul att ha lite material dit. 
Efter passet mötte jag upp P för pilates i det lilla gymmet där han bor. Det blev även ett gäng styrkeövningar och jag kommer garanterat avsluta helgen med rejäl träningsvärk. Jag vet inte heller om jag kommer kunna springa så bra på loppet imorgon eftersom att det även blev några övningar med Rickard.... Eller så springer jag  med världens racer i benen tack vare det. 🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️
 

Kommentera här: