Lill-lördag

Inlägget innehåller affiliatelänkar och är ett samarbete med nedan länkade varumärken.
Godmorgon! Barnen är i skolan och jag sitter här i soffan. Jag är så galet trött idag. Att somna igår var inte det lättaste. Tuppluren på dagen förstörde mer än vad jag trodde. Men å andra sidan var den välbehövlig. Kom hem från jobbet som en trasa. Inte för att det var jobbigt att jobba utan för att jag var så galet trött. Känns som att jag skulle kunna sova en vecka.
Frukosten är inmundigad och om en stund ska jag springa en runda. Bara några lugna kilometer utan någon press eller tidskrav. På söndag ska jag springa ett lopp igen med Rickard och Marcus, Höstfemman i Åby. Det är det tuffaste femkilometersloppet som jag brukar springa. Inför varje år brukar jag alltid glömma bort hur jobbigt det faktiskt är så nu de här sista dagarna gäller det för mig att ge mig själv bästa förutsättningarna. Ett år kom jag faktiskt femma på det loppet och det är min bästa placering någonsin av alla lopp jag sprungit.
Vid två börjar jag jobba och jag slutar nio ikväll. Det kommer bli långa timmar med tanke på hur det känns i kroppen. Men det är roligt också. Jag trivs ju!
Önskar dig en härlig dag!
Örhängen Lily and rose
Stövlar Nly Shoes
Mockajacka VeroModa
1 Dixi Wonderland:

skriven

Klänningen var fin :)

2 Mösstanten:

skriven

visst är det jobbigt när man sover dåligt. Usch! Men det var en snygg mockajacka där.

3 Jessica Högberg:

skriven

så skönt det lät att springa några lugna kilometer... skönt att trivas på sitt jobb

4 Emma Engström:

skriven

Åhh örhängena var verkligen såå fina! :D

5 Petra Olsson:

skriven

Höstmörkret smyger sig på nu och det känns verkligen, kramar

Kommentera här: