Idas sjuårsdag

Idag är ingen vanlig dag för idag är Idas födelsedag! Sju år blir min fina lilla, stora tjej. Vi startade dagen med sedvanlig paketöppning i sängen och så fick hon frukost på sängen. Därefter var det dags för barnen att bege sig till skolan. Samuel har pryo den här veckan på mitt jobb så vi skjutsade honom dit och därefter storhandlade vi mat till dagens födelsedagsmiddag. Ida önskade lasagne så det lagade jag till. Min mamma har precis opererat sig så jag och Rickard hjälpte till med maten och tårta. Här kommer en bildbomb!
Jag hade min nya fina klänning på mig. En ny favorit i garderoben kan jag säga.
Min glutenfria variant av lasagne. Som pappa tyckte var godare än min lasagne som inte var glutenfri.
Min mamma har gjort en titthålsoperation så jag fick hjälpa henne att lägga om såren. En udda kombination, spetsklänning och handskar.
Samuel blir bara bättre och bättre på att spela piano!
Typiskt brorsan att blunda men det är lite charmen. :-)
Idas nya favorit!
1 birgitmaria:

skriven

Grattis till 7-åringen! En härlig dag ser det ut som :-)

Svar: Ida hälsar och tackar! Det var en fin födelsedag!
Hanna

2 Mösstanten:

skriven

Vilket härligt kalas! Och så bra för din mamma att du har dina yrkeskunskaper och kan hjälpa henne.

Svar: Ja, min erfarenhet har kommit till användning många gånger.
Hanna

3 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Grattis i efterskott till Ida! :)

Svar: Ida säger tack! :-)
Hanna

4 Yasmine:

skriven

Vilken härlig födelsedagsfest! :)
Och stort grattis i efterskott till Ida! :D

Svar: Ida hälsar och tackar!
Hanna

5 Ninas hus:

skriven

Vilken mysig födelsedag! Gillar verkligen den där fina enhörningen. ;)

Svar: Jag med! Den är så gullig.
Hanna

6 Amanda (Swedish Passport):

skriven

Såg ut som ett riktigt härligt firande! :D

Svar: Det var ett fint firande!
Hanna

7 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

skriven

Grattis till henne! Vad trevligt ni såg ut att ha haft det

Svar: Ida hälsar och tackar! Vi hade en riktigt mysig dag.
Hanna

8 Amanda:

skriven

åh vad härligt! älskar kalas! :)

Svar: Det var verkligen härligt!
Hanna

Kommentera här: