Ett roligt flöde

Så här har det sett ut nästan hela dagen. Om inte sovandes så under ett täcke i soffan. Har haft så ont i huvudet och känt mig fruktansvärt trött. Det var inte läge ett jobba ikväll så sjukanmälde mig. Det känns dock bättre nu så räknar med att kunna jobba imorgon kväll.
Det här flödet la jag ut på instagram i förra veckan. Tänkte jag skulle lägga ut det här också. Det roligaste som finns är att göra olika serier med övningar som går in i varandra. Jag vill framöver göra en hel klass med övningar som flödar in i varandra. Det blir en riktig utmaning för både kropp och knopp!
Har du haft en bra fredag?
1 Emma Engström:

skriven

Usch, hoppas verkligen att huvudet känns bättre! <3

Svar: Tack så mycket!
Hanna

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Usch huvudvärk vet jag hur vidrigt det är :(. Lider själv av spänningshuvudvärk som ibland övergår till migrän. Så skönt ändå att din verkar släppa. Tycker du att din träning hjälper något?

Svar: Ja det tycker jag. :-)
Hanna

3 Dixi Wonderland:

skriven

Jag tycker att tro fungerar väldigt bra mot huvudvärk :)

Svar: Förstår inte vad du menar? :-)
Hanna

4 Yasmine:

skriven

Hoppas det känns bättre idag!

Svar: Tack snälla!
Hanna

5 Mösstanten:

skriven

Jadå, bra fredag och bra dag idag också. Fick lite känning av migrän och det har inte hänt på minst 15 år. Det är kanske något i luften. Vi får krya på oss i huvudknoppen.

Svar: Jag tror det är spänningshuvudvärk jag åkt på. Har alldeles för mycket att tänka på. Igår fick jag galet ont i huvudet igen. :-(
Hanna

Kommentera här: