En fotbollshelg

Wow! Vilken fotbollsfest jag har fått delta i under helgen. Imorse dömde jag semifinalen tillsammans med Marcus och en ny domare. Det var en tuff match med högt tempo och många spelvändningar så jag fick verkligen springa mycket. Medan grabbarna fortsatte döma så åkte jag hem för att äta lite och ladda upp för att assistera Marcus i finalen. Vi gjorde riktigt bra matcher där både spelare och ledare var riktigt nöjda. I båda matcherna använde vi headset och vilken stor hjälp det är när det används på rätt sätt. Till nästa säsong vill jag verkligen köpa ett eget headset.
Jag tog en sista avslutande match på en annan plan då den domaren som skulle ha dömt matchen lämnade ifrån sig den. Totalt dömde jag fem matcher. Ett bra avslut blev det på fotbollsäsongen 2018!
1 birgitmaria:

skriven

Låter ju helt perfekt om man är fotbollsintresserad! Kul att det blev ett bra avslut på säsongen:-)

2 Emma Engström:

skriven

Men vad roligt att döma matcher! :D

Kommentera här: