Nio kilometer

Sofia frågade mig på vinst och förlust igår om jag ville hänga med på en långpromenad idag. Det har tajmat illa tidigare gånger hon har frågat men idag passade det. Svaret var såklart ja. Men jag var trött efter gårdagens tuffa match (kollade lite nogrannare på klockan och det visade sig att jag sprang nästan en mil under matchen, fattades bara trehundra meter.)
Vi gick vår favoritrunda som är nio kilometer. Det finns en del "härliga" backar att traggla sig uppför.
Och härliga vyer. Fast jag vet hur det ser ut och har ett gäng bilder vill jag varje gång fota nya bilder.
Tack för idag! :-D
1 Louise :

skriven

Va härligt .:)

Svar: Ja, en riktig endorfinkick! :-)
Hanna

2 Lina:

skriven

Härligt! Jag har också såna där ställen som jag alltid måste fota, hur många gånger man än fotat dem förut - så jag förstår absolut vad du menar :)

Svar: Hhi, ja man tröttnar liksom aldrig. :-)
Hanna

Kommentera här: