Jag blev så sugen på att springa

Jag satt och filosoferade lite och så fick jag bara världens lust att ge mig ut och springa. Bäst att passa på då det varit si och så med motivationen sedan förra passet. Jag satte ner värmen på ugnen där kycklingen gottade sig och så bytte jag om till träningskläder, hämtade min klocka och så Avicii i lurarna. Jämfört med förra gången hade jag pigga ben, precis så som jag vill att det ska kännas. Men idag var jag motiverad och då blir det stor skillnad på känslan.
I första backen möttes jag av det här. Undrar hur länge högarna kommer ligga kvar? På extraslingan möttes jag också av två grushögar mitt i backen så där fick jag springa trail.
Kan man bli annat än springsugen när det ser ut så här? Fantastiskt vackert!'
Snabbaste kilometertiden hade jag idag sedan jag började använda min Garmin: 5,15min/kilometer. Galet nöjd!
 
 
 
 
1 birgitmaria:

skriven

Så himla snabb du är!!! Bravo!!

Svar: Tack! :-)
Hanna

2 Fröken:

skriven

Heja, heja bra jobbat! :-)

Svar: Tack så mycket. Det var en underbar runda.
Hanna

3 Madelene:

skriven

Bra jobbat!

Svar: Tack! :-)
Hanna

4 lifeofmilla.blogg.se:

skriven

yen heja dig

Svar: Tack för pepp! :-)
Hanna

5 Junitjej :

skriven

Bra jobbat! Synd att jag aldrig blir sugen på att springa.

Svar: Det var inte jag heller de allra första passen men jag tvingade mig att springa. :-)
Hanna

6 tant Hanneles bokparadis:

skriven

Härlig årstid för spring.

Svar: Ja jag gillar verkligen att springa nu. Kroppen börjar dessutom vänja sig vid värmen vilket är alla tiders. :-)
Hanna

7 Emma Engström:

skriven

Springa är verkligen så otroligt härligt! :D Kram

Svar: Men visst är det! Lyckopiller. :-)
Hanna

8 Miss Jennifer:

skriven

Heja dig, så duktig :D

Svar: Tack snälla!
Hanna

9 Anonym:

skriven

bra jobbat!

Svar: Tack snälla! :-)
Hanna

Kommentera här: