Härliga fredag

Vad underbart det var att få komma hem efter alla timmars jobb den här veckan. Hem till min kära familj. Idag kände jag lite extra det där pirret i magen. Pirret av lycka, min fina familj! <3
Alexander och Ida är ute nästan all vaken tid nu när det är ljust länge och inte så kallt. Barnen var pratglada och ville veta vad alla växter i trädgården är för något. Mycket är ogräs som jag inte vet vad det heter. I helgen kanske jag tar tag i rabatterna. Mest troligt söndag isånafall. Men vi får se. Mest vill jag njuta av att vara ledig.

Jag hängde med ut till lekplatsen en sväng. Ida som normalt sett inte vill att jag ska ta kort på henne bad om det. "mamma, ta kort på mig när jag åker rutschkana" och så vidare.
Ikväll blir det tacos till kvällsmat. Senare ska Samuel på terminens sista parkour så jag, Alexander och Ida kommer åka till en lekplats i stan medan han är där. Uppdaterar säkerligen mer ikväll.
1 Kamilla:

skriven

Visst är det härligt med fredag. Vädret gör ju sitt till allt positivt såklart. Här ändrade vi om och kör på tacos imorgon i stället. Ha en toppen kväll.

2 NATALIA :

skriven

Åh så underbart :D

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Åh så fantastiskt :)

4 ullie:

skriven

ja så härligt när man jobbat en hel vecka
gulliga de är de små ta kort nu då nuuu mammmmma hör du inte ta kort nu då =)

5 birgitmaria:

skriven

Det är nåt särskilt med fredagar. Och jag håller med dig om känslan för sin familj - jag tittar oxå på mina emellanåt och inser hur lyckligt lottad jag är.

Kommentera här: