Äntligen helg

Jag är så galet trött. Den här veckan har jag arbetat varje dag och så tog jag ett extra pass idag på en annan våning. Det är nyttigt att testa på något annat ibland. Det var så skönt att komma hem nu och få sjunka ner i soffan. Jag är verkligen sämsta bloggaren just nu och jag tänker inte be om ursäkt för det. Jag vill blogga men inte bara för att. Det känns inte riktigt som att jag återhämtat mig efter det intensiva halvåret med plugg och stress. Hoppas på att jag snart kommer tillbaka till gamla vanliga gängor igen. Jag känner inte riktigt igen mig själv.
Helgens planer är fotbollsmatch lördag och söndag. Imorgon ska vi fira min pappa som fyller år och på söndag har jag mitt pass som vanligt. Det var helgens planer det. Vad ska du göra?
1 anna:

skriven

Vad skönt att du får helg nu
Ta hand om dig

2 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

hoppas att du gfår chans till ordentlig återhämtning <3

3 Pernilla Andersson:

skriven

Hej
Fullt upp verkar du ha.
Själv ska jag ta det lugnt och njuta med maken och sonen.
Svärfar kom på middag idag💟💟

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Förstår exakt vad du menar. Är själv i en sådan period när jag haft det alldeles för stressigt, och hur ska då motivation få plats? :)
Idag har jag firat Saint Patrick’s Day med min bror :)

5 birgitmaria:

skriven

Vi hade en rätt lugn helg- mkt familjetid:-) Om du är en dålig bloggare just nu... vad är då jag? Det går i perioder. Ibland vill man skriva mer, ibland mindre och ibland finns inte tiden.

Svar: Det låter riktigt härligt! Jag vill skriva mer så jag hoppas att tiden finns. :-)
Hanna

Kommentera här: