11 ÅR

Det är inte klokt att tänka på men den artonde mars fyllde min blogg elva år. I elva år har jag uppdaterat nästan varje dag. Jag kommer säkerligen att ha min blogg i minst elva år till då jag verkligen inte tröttnat. Bloggtorka får jag ibland men inte så pass att jag vill sluta. Hur länge har du läst min blogg?
1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Sen i höstas så inte så länge :). Men den är fin :D. Grattis på bloggdagen! Min firar fjorton år den 30 april :-o. Eller egentligen tidigare men eftersom jag raderade allt innan den 30 april 2004 så räknar jag från det datumet :).

Svar: Fjorton år! Där ligger jag i lä. :-) Tack så mycket. :-D
Hanna

2 Pia Widlund:

skriven

Jättegrattis. Jag har bara bloggat 3 år. Har följt dig ca 2 månader tror jag!

Svar: Tack och kul att du vill följa mig! :-)
Hanna

3 hopihopi:

skriven

Grattis till 11 år! Jag har läst din blogg i... två tre år kanske? Minns inte :) Läser nog nästan dagligen, men kommenterar inte lika ofta

Svar: Vad kul att du läst så länge! :-)
Hanna

Kommentera här: