På grund av pilates

- Är jag mer här och nu
- Starkare än jag någonsin varit.
- Mer i balans
- Snabbare
- Smidigare
- Gladare!
Jag är helt på det klara med att jag valt rätt med min älskade pilates. Nu är det lite drygt tre år sedan jag började träna regelbundet och det är något av det bästa jag valt att göra. Pilates ger mig så mycket glädje! Det finns de som är extremt negativa till att jag tränar pilates och jämför det med yoga. Till dem vill jag bara säga att de är helt ute och cyklar. 
Jag satt och räknade mina pilateslärartimmar och konstaterade att det bara är 1½ timme kvar att göra för att jag ska vara helt klar med min pilatesutbildning. Så snart har jag mitt certifikat på papper. Jag längtar så efter att ta nästa steg och kan knappt bärga mig. Det gör jag dock såklart ändå, bärgar mig alltså. Jag vill inte stressa, det får ta den tid det tar.
1 natalia:

skriven

Åh spännande!

Svar: Och roligt! :-)
Hanna

2 Marcus:

skriven

Jag hjälper dig gärna med sista timmen.

Svar: Vi får bestämma en dag! :-)
Hanna

3 birgitmaria:

skriven

Så härligt! Det är väl bara jätteroligt att du har hittat nåt du brinner för och tycker om att göra. De som tycker nåt annat är bara avundsjuka. Om jag nångång är i närheten där du bor, ska jag komma och träna med/för dig, om inte annat bara för att se dig "live" :-)

Svar: Ja det tycker jag! Vore superkul att ses på "riktigt". :-D
Hanna

4 Louise :

skriven

Du är såå härlig :)

Svar: Kul att du tycker det! :-)
Hanna

Kommentera här: