Lyckan i att det regnade

Den här helgen blev en riktig kalashelg. I lördags åkte jag och barnen till Rickards lillebror och firade hans födelsedag i efterskott. Rickars kusiner från Borås-trakten var där. J är fantastiskt duktig på att sy kostymer och var en av de designers som tävlade i Närcon som var nu i helgen i Linöping. Jag fick se hennes bidrag som var Anna och Elsas kröningsoutfits från filmen Frost. Jag vet dock inte hur det gick för henne. Förra året kom hon tvåa.
Jag skrattade så dant när jag såg den här bilden. Det är såklart inte okej att räcka ut tungan åt brorsan eller någon annan för den delen men lite kul var det allt.....
Vi var även hos mina föräldrar igår och firade mammas födelsedag. Vi åt potatissallad och fläskytterfilé, tårta och så njöt jag av att det regnade. Hade jag varit hemma hade jag satt mig när på gräset och bara njutit av att känna regnet mot kroppen.
Mamma hade gjort en sådan fin tårta....
Och jag njöt av min glutenfria tårta. Om det är något jag längtat efter så är det just tårta! Så gott!
1 Mösstanten:

skriven

Fin helg förstår jag. Och tänk att vi skulle bli så glada för lite regn!

Svar: Haha, ja det trodde jag aldrig. :-)
Hanna

2 natalia:

skriven

Så härligt :D

Svar: Ja det var underbart!
Hanna

3 Johanna Utterberg:

skriven

Åh vilken härlig helg och såå skönt att regnet kom tillslut :)

Svar: Det var verkligen skönt och så välbehövligt. :-)
Hanna

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Så mysigt ni haft det :). Ser väldigt gott ut med allt ni ätit också :)

Svar: Det var en underbar dag! :-)
Hanna

5 birgitmaria:

skriven

Jaaa!!Regn!! Det får gärna regna ännu mer!! (och bli svalare) Va gott med tårta!

Svar: Det är underbart med regn. Det ska regna lite på lördag och det ser jag verkligen fram mot.
Hanna

6 [email protected]:

skriven

God morgon 💦🙏 äntligen regn, tänk att man kunde bli så glad över det. Vilka mysiga bilder, underbar bild där hon räcker ut tungan 😂😂 lite busigt. Kram och ha det toppen 💕

7 [email protected]:

skriven

Testar skriva igen, blev något fel tror jag, annars får du 2 kommentarer 🙈😂 underbart med regn 💦 trodde man inte man skulle tycka 🙊😂 mysiga bilder och extra mysig och busig är den med tungan 👌😂 underbart ju. Kram och ha det bäst 💕

Svar: Haha, nä verkligen inte. Men efter den här sommaren har verkligen perspektivet ändrats en aning. :-)
Hanna

8 Matilda Berlin:

skriven

Men alltså guuu vad underbart det låter!! Gör mig så glad att läsa!! Kram finaste du!! <3

Svar: Det var verkligen härligt! Kram
Hanna

Kommentera här: