I badet

Jag och Sofia möttes upp för att åka till Stureforsbadet och simma lite. (Hon någon kilometer och jag lite vid bryggan.) Medan Sofia simmade sina längder satt jag i skuggan och njöt av att bara vara en stund. Funderade på vilken strategi jag ska ha inför loppet imorgon och hur kroppen kommer reagera på värmen. När starten går kommer det vara 27 grader. Inte min cup of tea egentligen men det är bara att gilla läget. Jag vill ju så gärna springa, fjärde året på rad blir det.
Iallafall, även jag hoppade i. Till slut, badkruka som jag är. Det var härligt att doppa mig och det kändes som en bra uppladdning inför imorgon. Det blev en riktigt härlig eftermiddag tillsammans!
 
1 Carro:

skriven

mys!! :D

Svar: Det var det verkligen!
Hanna

2 Ingmarie:

skriven

Vilken fin (sim)sjö!

Svar: Det var riktigt härligt att bada där!
Hanna

3 Sarah:

skriven

Så roligt o bada :)

Svar: Det var riktigt härligt! :-)
Hanna

Kommentera här: