En outfit och en bil

Inlägget innehåller affiliatelänkar
Godmorgon! Idag är det femte januari och min namnsdag. Grattis till mig. :-) Jag tänkte bara uppdatera bloggen lite snabbt innan jag tar tag i mina studier. Igår åkte jag och Rickard till Västerås för att spana på ett gäng bilar som ligger ute för försäljning. Barnen ville inte följa med utan var hemma med Rickards bror.  Igår hittade vi en bil som vi tog med hem. En mörkblå Chrysler som vi räknar med håller ett par år iallafall. Vi provkörde en Sharan också som vi verkligen var intresserade av men det är något särskilt med Chrysler. Den typen av bil är så otroligt skön att köra.
Klänning Only
Stövlar Bianco
Väska Michael Michael Kors
Halsband Lily and Rose
1 Pia:

skriven

Grattis på födelsedagen och till ny bil!

Svar: Tack! :-)
Hanna

Kommentera här: