Veckans pilatesklass

Det är nu äntligen dags för veckans pilatesklass. Den här gången kommer jag själv inte träna något utan jag har till min hjälp Rickard som demonstrerar övningarna. Hoppas att du gillar klassen och tveka inte att ställa frågor om du undrar över något.
1 Junitjej:

skriven

Så kul att ni gör videos ihop och perfekt för alla som vill göra hemmaträning1

Svar: Jag tyckte det var riktigt roligt att göra pilatesklassen tillsammans med Rickard. :-)
Hanna

2 Natalie:

skriven

Jag tycker det är jättebra att du gör såhär! Det måste hjälpa många människor! Kul att du har med dig fler som hjälper till!

Svar: Vad roligt att du tycker det är bra. Jag vill ju hjälpa andra till bättre hälsa. :-)
Hanna

3 Jane :

skriven

Så skönt med lite träning för kroppen! Ha en trevlig lördag

Svar: Tack detsamma! :-)
Hanna

4 Alexandra :

skriven

Kul att se :) hoppas du haft en bra dag!

Svar: Tack så mycket! Jag har haft en bra dag. :-)
Hanna

5 Sandra:

skriven

Så spännande, jag ska kolla upp videon hemma efter jobbet. Gillar övningarna du delar med dig av massor ❤

Svar: Kul att du gillar övningarna. :-)
Hanna

6 deveny:

skriven

Jeg vet at jeg skal lese og jeg skal være entusiastisk på alle blogger, men jeg må innrømme at jeg ikke har 40 minutter, selv om det sikkert hadde vært lurt å gjøre nettopp dette. Håper du kan tilgi meg.

Svar: Jag förstår att det kan vara svårt att få tid till att kommentera. Det tar sin lilla tid.
Hanna

7 Fröken Rödlök:

skriven

Jag tycker att detta är så intressant att få kika på. Jag lär mig lite extra även om jag inte är intresserad.

Svar: Kul att du tycker att du lär dig grejer. Vad är det som gör att du inte är intresserad? Är det träningsformen eller är träning i stort som du inte tycker är så intressant?
Hanna

8 Sophia W:

skriven

Kul med en video 😊 har inte tränat så mycket pilates själv, men det är ju en bra träningsform 🙂

Svar: Det är den bästa träningsformen. Man har nytta av tekniken i vardagen och i andra träningsformer.
Hanna

9 Michaela:

skriven

Jag hae tänkt så många gånger att jag ska börja med pilates, eller ja någon form av tärning överhuvudtaget. Men jag kommer aldrig till skott

Svar: Man får bestämma sig och sedan köra igång. Det svåraste är just det att komma igång. Sen går det mesta av bara farten. :-)
Hanna

10 Amanda:

skriven

Vad kul att du har din klass idag och vilken tur att du har Richard som ställer upp och visar hur övningarna ska gå till :)

Svar: Ja visst är det bra att han ville hjälpa mig. :-)
Hanna

11 Carolina:

skriven

Vad härligt att han ställer upp för din skull! :D

Svar: Ja det är underlättar för mig och så får jag träna på instruktörsrollen på ett annat sätt.
Hanna

12 Johanna:

skriven

Ååh vad roligt med sån duktig hjälpreda, haha. Vart är dina tights ifrån? Sååå snygga!😍

Svar: De är från Intersport, köpte de i november så kanske finns kvar. :-)
Hanna

13 Therese Carlsson :

skriven

Intressant video 😊. Ser kul ut men jag tror inte det är något för mig

Svar: Hur vet du det när du inte testat? Fast jag säger ju också så om saker som jag har en bestämt uppfattning om redan innan. :-)
Hanna

14 Mirre:

skriven

Hehe det var en väldresserad träningskompis du hade, hehe han gör allt du vill ;)

Svar: Haha, så kan man också se det. Men det var ju det som var meningen att jag skulle prata och han göra övningarna. Bra träning för mig vad gäller instruktörsrollen.
Hanna

15 Melissaskywalkz:

skriven

Vad kul att han är med och demonstrerar, ska titta när det finns tid över. Lagom stressigt nu haha

Svar: Haha, ja det är mycket så här i juletider! Men det är ju bara en gång om året så jag får inte glömma bort att njuta av julstöket!:-)
Hanna

16 Fnulan:

skriven

jag hade ALDRIG fått min man att ställa upp på att bli filmad =) Han är ju grym och du med!

Svar: Haha, nej det är nog inte många som ställt upp på det. Särskilt inte för att lägga ut på sociala medier. Det var hans idé att han kunde vara med på veckans pilatesklass. :-)
Hanna

Kommentera här: