Tre knäppa

 Knäpp grej jag alltid gör:
Tänder lampan i badrummet på dagtid fast det är ljust. Jag gör samma sak både hemma och på jobbet.
Konstig kommentar jag hört:
"Hon går mest omkring och ser söt ut". Vad betyder det egentligen, är det en komplimang eller ska det tas som kritik. Betyder det att jag inte gör något vettigt? En kommentar som kan analyseras åt alla håll så jag ska nog bara lägga ner. 
Det här gör jag när ingen ser:
Då sätter jag på hög musik och så ställer jag mig och dansar och mimar med stor inlevelse. Problemet är att jag inte kan dansa. Jag står mest och skuttar upp och ner. Men roligt har jag.
1 Netti Starby:

skriven

Haha jag känner igen mig i sista punkten! :-D Kramis

Svar: Kul att läsa! Kram :-D
Hanna

2 Mösstanten:

skriven

Vilken dum kommentar! Särskilt om den handlarom dig. Dansa är kul även om man inte kan, så att säga.

Svar: Den handlade om mig. Men jag har sagt till mig själv att jag inte ska ta den negativt.
Hanna

3 David och Bella:

skriven

Haha ta det som en komplimang! Du går runt och ser söt ut, det är ju bra för omgivningen😀

Svar: Haha, så kan man också se det. :-D Tack för kommentaren.
Hanna

4 birgitmaria:

skriven

Haha... underbart! Jag dansar oxå när jag är ensam. Tror inte du ska överanalysera det. Den speglar kanske mer den som sa det.

Svar: Nej jag ska inte göra det. Onödigt att lägga tid på att fundera över det.
Hanna

Kommentera här: