Ett skepp kommer lastat

Boken som jag bloggade om igår är redan utläst och jag upptäckte att det är första delen i en serie. Är väldans nyfiken på de andra böckerna också. Men det får vänta ett tag. Idag kom nämligen min senaste bokbeställning.
Tre typiska Hanna-böcker och ytterligare en faktabok. Den här gången om tarmen, det är en bok som jag länge velat läsa så ser fram mot att sätta tänderna i den. Kommer nog börja läsa den redan ikväll.
 
1 Sandra:

skriven

Tack för alla bra boktips :)

Något du skulle vilja läsa/se i min blogg?
Kram

Svar: Roligt att du gillar mina tips!
Hanna

2 Matilda:

skriven

Alltså charmen med tarmen, den är både så viktig och så bra!

Svar: Jag har bara läst ett gäng sidor och har verkligen fallit för författarens sätt att skriva boken. Hon är rolig och får mig att vilja läsa mer.
Hanna

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Den nedre har jag funderat en del på, mest tror jag då jag har problem med magen :).

Svar: Ja, det var mina problem med magen med som fick mig intresserad av att läsa boken. :-)
Hanna

4 Mösstanten:

skriven

Tarmbakterierna är ju så viktiga har jag lärt mig på sistone, så den boken är nog bra att läsa.

Svar: Ja det är den. Jag har redan lärt mig mängder. :-)
Hanna

5 Mammsen:

skriven

Har haft den hemma men kommer inte ihåg om jag läste den eller inte. Kanske dax att läsa igen, tror det tåls att upprepa men har lite svårt för koncentrationen på senare tid. Berätta gärna mera när den är färdig läst.

Svar: Det ska jag absolut göra. Jag har fastnat lite i andra böcker. :-)
Hanna

Kommentera här: