Ett alternativt sätt

Den här idén som jag ska visa i ett videoklipp lite längre ner i inlägget hade jag aldrig kommit på tanken att göra om det inte var för Instagram. Ett löpband är ju till för att springa på, eller hur? Det är iallafall det sättet som jag och andra löpbandsanvändare använder det till. Aldrig att man skulle komma på att använda det på något annat sätt.
Vad sägs om pelvic curl med gång? Eller en planka med gång. Jag har ställt in löpbandet på låg fart och hög lutning. Kolla in mitt videoklipp nedan.
Sorry mörkt klipp. Men du ser tanken iallafall. :-)
1 Liselotte Johansson:

skriven

kul idé.

Svar: Tack! :-)
Hanna

2 Mösstanten:

skriven

Smart! Det är en del man har hemma som man kan använda efter sina olika förutsättningar. Man får se sig omkring.

Svar: Det är bara fantasin som sätter begränsningarna. Det är bra med instagram då jag får mycket inspiration därifrån.
Hanna

3 Dixi Wonderland:

skriven

Så smart med en video som visar :D

Svar: Det tyckte jag med. :-)
Hanna

Kommentera här: