Bilder från idag

En morgonselfie vid jobbet. Jag var på nya avdelningen idag och det kändes helt okej. Hann med att baka ett stort lass bullar innan jag gick hem vid halv ett. Det blev en bra dag på jobbet.
Jag är avundsjuk på grannens äppleträd. Jag vill sätta tänderna i varenda ett av dom.
Jag och Ida gick och hämtade kusinen W från fritids för en playdate.
Utklädning, cykling med grannpojken, glass och så korv med bröd till kvällsmat. En härlig dag!
Kvällssolen på min gata!
Utekvällen avslutades med tisteluppdragning i gräsmattan och så ett pass pilates. En härlig måndag!
1 Netti Starby:

skriven

Vilken härlig dag och fina bilder! :-D Kramis

Svar: Tack så mycket. Kram
Hanna

2 birgitmaria:

skriven

Så skönt med dagar då allt bara flyter på :-) Det är härliga kvällar nu. Sol och så där friskt i luften.

Svar: Visst är det! Bästa känslan.
Hanna

3 Mösstanten:

skriven

Fin berättelse om din dag.

Svar: Kul att du gillar mitt inlägg!
Hanna

Kommentera här: