#Rythmpilates

Idag har jag inte haft en bra dag. Det är egentligen inget särskilt som hänt. Bara låg på motivation och den där planerade löprundan uteblev. Ikväll tog jag tag i mig själv och tränade ett härligt rytmiskt pilatespass. På min instagram @hannafialotta finns ett klipp med övningen som jag visar på bilderna. Jag tänkte att jag skulle försöka sova men tog en lite för lång tupplur på eftermiddagen så känner mig ganska pigg. Den energin hade jag behövt tidigare idag.... Kanske börjar bli nattuggla precis som maken min som jobbat natt nu i sisådär tio år. Eller inte.... Jag hoppas på en piggare morgondag!
 
1 Emelie Andersson :

skriven

Så tråkigt med sådana dagar, hoppas din fredag i morgon blir bättre :)

Svar: Tack snälla. Jag hade en mycket bättre dag. :-)
Hanna

2 Miss Jennifer:

skriven

Duktig du är :)

Svar: Det vet jag inte men kul hade jag! :-D
Hanna

3 Dixi Wonderland:

skriven

Hoppas att idag blir en bättre dag :)

Svar: Tack gulle för din kommentar. Det blev en bättre dag. :-)
Hanna

4 ullie:

skriven

ja har blivit en riktig natt uggla o sen sover halva dagen så lite omvänt dygn men ja å är det just nu

va duktig du är

Svar: Jag är morgonpigg istället för nattuggla. Förutom igår när jag nästan försov mig... :-P
Hanna

Kommentera här: