Fotbollslördag

Idag har jag varit i Kisa och dömt fotboll tillsammans med två andra tjejer. Jag har sådan träningsvärk efter gårdagen så det var skönt att vara ute och springa på fotbollsplan. Det var årets sista match i herrar division fem om det inte kommer några återbud. Det gick riktigt bra. Så skönt att få avsluta med en sån här match. Det är inte klokt att säsongen snart är slut. Fyra matcher har jag kvar och det känns lite tråkigt faktiskt. Säsongen känns alltid så lång när den börjar men så tar den slut i ett nafs.

1 Julia Svensson:

skriven

Kul att döma fotbollsmatch!

2 Natalia:

skriven

Härligt med träningsverk ;)

3 Sofia:

skriven

Härlig dag låter det som, själv kan jag inget om fotboll, hehe <3

4 emma. Rehn:

skriven

Vad roligt att det gick bra!

5 lars:

skriven

Vad häftigt Fotbollsdomare. Bra gjort
Tack för din kommentar hos mig. Slösöndag för mig

6 Angelica:

skriven

Vad kul! :)

7 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Så kul :)

8 Netti Starby:

skriven

Vad roligt att du tycker det är kul! :-D Kramis

9 Dixi Wonderland:

skriven

Hoppas att matcherna kommer att gå bra :)

10 Julia:

skriven

Kul med fotboll!

11 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

skriven

Vad roligt! :)

12 Amanda:

skriven

Sån rolig dag!! :)

Svar: Ja det var det! :-)
Hanna

Kommentera här: