När vinden rufsar om i håret

Jag gick ut i trädgården och gjorde några övningar med mina hantlar. Underbart att kunna vara ute i trädgården och träna medan solen skiner.  Den här övningen ser simpel ut. Men låt dig inte luras. Både mage, ben och armar får jobba. Led övningen med magen, skjut inte ut rumpan och glöm inte att andas. Håll axlarna på plats och ha kul! HÄR (<<LÄNK) finns den i rörlig bild.
Det här är "mellanpositionen". Från den här positionen. Sätt dig halvvägs mot rumpan och för samtidigt omväxlande armarna åt sidorna och ner mot golvet. I mitt fall marken.
 
1 Johanna Utterberg :

skriven

Verkligen en jättebra övning!! :) Och skönt att kunna träna utomhus!

Svar: Ja, jag älskar verkligen att kunna vara ute och göra övningarna. Det blir liksom en annan känsla tycker jag. :-)
Hanna

2 Linnéa:

skriven

Ah, härliga höstbilder <3

Svar: Tack! Kul att du gillar dom! :-)
Hanna

3 Sandra Rosén Dahlgren:

skriven

Trevlig träningsmiljö :)! Va coolt att buskarna bakom dig är typ ombre-färgade! Snyggt :)!

Svar: Haha, det har jag inte ens tänkt på. :-)
Hanna

Kommentera här: