Jag, min matta och Pilatesanytime

Jag är medlem på en amerikansk onlinestudio, Pilatesanytime. Här samlas de främsta pilatesinstruktörerna under samma tak för att ge pilatesklasser online. Hittills har klasserna jag testat varit ruggigt jobbiga. Varje klass har varit en utmaning och så också ikväll. Klassen jag testade innehöll de klassiska övningarna med vad ska jag säga... En twist och en härlig utmaning. Något som jag särskilt tar med mig är att utmaningen ligger inte i vilken kroppsdel som rör sig utan vilken kroppsdel som är stilla under övningen. Till exempel att vänstra benet rör sig och samtidigt hålla högra höften stilla under övningen. 
1 Frida:

skriven

Det lät både kul och jobbigt på samma gång :)

2 Sara Ekman:

skriven

Så bra :)

3 Pauline Hurtig:

skriven

så skönt!

Kommentera här: