Fotbollscup

Tack snälla för alla peppande kommentarer ni skriver till mig. Jag uppskattar verkligen varenda en. Jag har världens bästa läsare! Jag tänkte sätta mig ner och svara på dem på måndag. Idag orkar jag inte och imorgon kommer jag vara iväg hela dagen. Jag jobbar heldag och på rasten ska jag döma fotbollscup. Finalen i pojkar 13 blir det och så en match till. Jag var ute på fotbollsplan idag och dömde tre matcher. Det var riktigt roligt. Men jag förundras återigen över hur vissa beter sig. Jag dömde pojkar 13 och på den nivån är det fortfarande lek. Eller det borde vara det iallafall, men för vissa är det blodigt allvar.  Jag är glad att jag har den rutinen jag har då vissa beteenden kan skrämma vem som helst. Bilden ovan är från en av mina matcher som assisterande i herrar div 4, en match som gick riktigt bra. :-)
1 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Så kul :)

Svar: Det var verkligen så roligt! :-)
Hanna

2 Carro:

skriven

jobbar själv med tonåringar och deras beteende kan verkligen gå upp och ner haha :p

Svar: Haha, ja verkligen! :-)
Hanna

3 Ronja Therese:

skriven

Låter som fullt upp men roligt! :)

Svar: Det var verkligen roligt. Jag älskar det! :-) Att döma fotboll ger så mycket för mig.
Hanna

4 ullie:

skriven

ja du de kan va hemska de där små o respekten o uppförande har ändrat sej så det senaste

Svar: Fast de flesta beter sig bra som tur är. :-) Det som hände i lördags är undantagen. :-)
Hanna

Kommentera här: