På Outlet

När vi kom fram till Vingåker så drog Samuel iväg med sina kompisar och jag, Rickard, Alex och Ida gick in på outleten. Det första mina ögon fastnade på var träningskläderna... Eller först var det inte förresten för Rickard upptäckte att han glömt telefonen hemma där han också har sina bankkort. Men det var ett litet strul som löste sig till slut och vi båda kunde slappna av.
Imorgon ska vi springa lopp igen, Jätten Bulö löpet. Alex vill också springa så till honom blev det träningskläder. Ida hittade öronmuffar som hon inte kunde släppa och jag letade upp en klänning åt henne. Det är hennes favoritplagg alla dagar i veckan.
Till mig blev det löpartights, löpartröja, polotröja och en snygg blus. Det fanns så mycket träningskläder där att jag inte visste hur jag skulle kunna välja. Till slut provade jag dessa två par. Vinrött eller grönt var frågan. Efter all shopping så visade Samuels kompisar oss till en thairestaurang där vi åt kvällsmat innan det var dags att åka hem. Det blev en väldigt bra fredag i Vingåker.
 
1 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Så gott det såg ut :)

Kommentera här: