Gårdagens träningspass

Igår sprang jag upp till stationen (1kilometer dit) där jag mötte upp Rickard för ett pass explosivitet. Det skulle vara intressant att veta hur snabbt jag springer 1 kilometer när det är det enda jag ska springa. Det gick fort upp tlll station. I passet var det fokus på explosivitet.
- Jämfotahopp uppför trappen, två steg i taget. När jag tyckte att jag hoppat steg så hade jag inte ens gjort hälften så det blev lite bygga pannben också.
- Springa så fort jag kan uppför
- Hoppa på ett ben uppför trappen
- Springa så fort jag kan nerför den långa backen för att få in ett högre tempo i kroppen.
- Nedvarvning genom att jogga hem igen.
Det var ett roligt och lite annorlunda pass men precis det jag behöver. Jag har uthålligheten, nu är det bara det andra som ska in också.
1 Netti Starby:

skriven

Oj vilket grymt pass och jag skulle nog ramla och slå ihjäl mig om jag hoppade på ett ben uppför trappan! :-D Kramis

Svar: Haha, ja det kräver ju lite balans.
Hanna

2 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Grymt! Alltid roligt att köra helt annorlunda mot man är van vid :) Träningsvärken brukar komma som ett brev på posten då också ;)

Svar: Jag har turen att sällan få träningsvärk. :-)
Hanna

3 elin:

skriven

Åh så duktig du är som motionerar så!<3

Svar: Duktig vet jag inte. Jag tycker det är roligt. :-)
Hanna

4 Cherie:

skriven

Härligt pass :)

Svar: Den var riktigt god också :) Kommer ätas flera gånger i sommar!

Svar: Ja, kul att testa något nytt!
Hanna

5 Mirre - Sweetwords:

skriven

Härligt

Svar: Det var riktigt härligt
Hanna

Kommentera här: