Gårdagen i bilder

Gårdagen var riktigt härlig. Lek och bus med barnen på skolan. Jag passade på att hänga knäveck. Därefter gick vi till affären, jag och barnen och så köpte jag ingredienser till att laga tikka masala. Mums!
Jag fick med mig alla barnen för att kolla på fotboll, division 2. Rickard var med i matchen som assisterande. Allra högst upp ville barnen sitta och sen tröttnade de efter tio minuter och busade istället.
 
1 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

skriven

Lät som en riktigt härlig dag :)

2 Mirre:

skriven

Så härlig dag

3 Jasmine:

skriven

Åh, indisk mat - mums!

(Sent) Svar: Tack för de uppmuntrande orden. Idag skickade jag in min sista tenta.

Kram

4 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Så mysigt!! :)

sv:Ja, det är riktigt fint att se från ovan på det viset :)

Kommentera här: