En crunchy chiapudding och en sådär morgon

Idag har jag vaknat på fel sida. Men jag har iallafall stoppat i mig frukost. Kokta ägg och så en chiapudding med nötter och frön. Solen skiner men det är minusgrader ute. Burr, det blir kallt inne med då vi har elementen avstängda. Det ska ju vara varmt ju den här tiden på året.... Nej nu har jag inte tid att sitta här längre. Vi hörs senare.
Ida är en riktig liten skojare. Vi var hos mina föräldrar en sväng efter matchen i lördags. Åt lite kvällsmat och när vi ska gå till bilen står det en svart bil vid entren. Vår bil är blå och står borta på parkeringen.
"Nämen, den har blivit svart", utbrister Ida när hon ser den svarta bilen. Vi alla skrattade högt. Det lät så roligt när hon sa det.
1 Guccimamma:

skriven

Gott och så gullit att plocka blommer =)

2 Mirre - Sweetwords:

skriven

Vad charmigt med bilen hihih,

3 Madeleine:

skriven

Men åh så gott det så ut med chiapudding, tänkte faktiskt när jag hade lagt mig igårkväll att jag skulle ha förberett en till idag på morgonen. Får fixa till det ikväll. Hoppas dagen vänt till det bättre <3 Kram

Svar: Tack söta du! Jo dagen blev riktigt bra till slut.
Hanna

4 Maria Pettersson:

skriven

Barn säger så mycket kul i bland! ;)

Svar: Ja men visst gör de!
Hanna

5 Fantasy Dining:

skriven

Åh jag måste ge chia puddingen en ny chans :)

Svar: Själva puddingen är ganska tråkig tycker jag. Det är toppingen som gör allt. :-) Testa smaksätta med tex kardemumma eller kanel och sen ha mängder med nötter och frön. Färsk frukt är också jättegott att ha på.
Hanna

Kommentera här: