Tidiga intervaller och en ny blus

Imorse ringde klockan halv fem och min första tanke var att inte en chans att jag skulle kunna springa 4*4 minuters intervaller. Jag kände mig så trött. Dock så hade jag redan bestämt mig igårkväll att det skulle springas intervaller så det var bara att klä på mig kläder och ställa mig på löpbandet och väl där kände jag mig riktigt pigg. Frukosten smakade ljuvligt efteråt och duschen var alldeles underbar.  Skönt sätt att starta dagen på.
Ingen har väl missat appen Wish där man kan fynda till vrakpriser. Efter en lång väntan damp blusen på bilden ner i brevlådan och jag är så nöjd. Den passar till alla tillfällen beroende på hur man matchar den. Ett kap!
1 Susanna:

skriven

Söt blus!

Svar: Tack! :-)
Hanna

2 Caroline:

skriven

Du är så duktig Hanna! Och superfin tröja :) kram

Svar: Tack finaste! Kram
Hanna

3 birgitmaria:

skriven

Snygg blus!! Och bra jobbat!!

Kommentera här: