Frallor, kycklingburgare och ett te

Det andra teet som jag skulle "buzza" är det här: Lipton Inspiring Ceylon som jag tycker smakar precis som vanliga Earl Grey och är helt okej. Det blir ingen ny favorit då jag som skrivet i förra inlägget gillar mer fruktiga teer.
Godmorgon! Alltså mina kycklingbiffar och tomatsåsen till mitt hembakta lchf-bröd... Så galet gott! I sommar måste jag testa samma sak till grillade hamburgare, kan tänka mig att det är en riktig hit! 
Jag jobbar till fyra idag och sen är jag tredagarsledig. Det ser jag fram mot. I helgen blir det bland annat födelsedagsparty och så har jag två matcher. Vad har ni för planer?
1 Mirjam Therese:

skriven

Alltså HUR gott ser inte brödet ut? Mums! :D

Svar: Det är suveränt gott! Jag rekommenderar att testa. :-D Receptet finns här: http://hannafialotta.blogg.se/2016/september/smarriga-lchf-frallor.html
Hanna

2 Mirre - Sweetwords:

skriven

Ohh gott

Kommentera här: