Uppdatering om veckans träning

Häromdagen var jag och Rickard på löparbana för att göra ett litet test. Jag skulle springa 1 kilometer så snabbt jag kunde för att kunna lägga upp intervallpassen efter min faktiska tid. Dålig uppladdning gjorde att jag inte riktigt orkade pressa mig som jag ville. Kilometern sprangs på 4,41 och jag tror egentligen att jag kan springa snabbare än så men nu har Rickard något att utgå ifrån när han planerar mina intervallpass.  

Idag stod det distans på schemat. Jag gav mig ut på en härlig runda. Jag kände mig pigg i benen så jag drog upp tempot en aning. Det fick jag sen äta upp när rundan blev desto backigare. Jag hade glömt att på den här rundan är det ca 4 kilometer backe varav mest är uppför. Men det blev en härlig runda, musik i lurarna, sol och böljande vetefält. Så vackert! 

1 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Gud så härligt, bra jobbat! Tror aldrig i livet jag skulle klara ens en km backe ;P

2 Louise:

skriven

Du är såå himla duktig med din träning

Kommentera här: